Hittegolf. - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Esther Kouwenhoven - WaarBenJij.nu Hittegolf. - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Esther Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

Hittegolf.

Door: kouwenhovenesther

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Mei 2012 | Frankrijk, Lyon

Hallo allemaal, welkom bij het einde van week 17.
Dit verhaaltje wordt waarschijnlijk erg kort en is ook vooral bedoeld om jullie gewoon even op de hoogte te stellen. Aankomende woensdag ga ik naar Spa voor het Hemelvaartsweekend met de familie. Ik heb er erg veel zin in om iedereen weer te zien, maar daardoor zal ik wel de zondag het verhaaltje overslaan. Die week erna schrijf ik er wel weer één.

Afgelopen maandag, dinsdag en woensdag heb ik gestudeerd. Ik weet het, het lijkt alsof ik niks anders meer doe, maar ik wil gewoon echt alles hier in één keer halen. Daarnaast is blok 4 in Utrecht ook weer begonnen en aangezien ik een vak vorig jaar niet heb gehaald, doe ik dat nu ook nog. Ik maak opdrachten in een groepje, dat kan gelukkig digitaal en ik ben op tijd terug voor het tentamen.

Donderdagochtend heb ik ook weer gestudeerd en daarna heb ik even lekker met Lauren aan de rivier geluncht. Het was die dag 30 graden en heerlijk zonnig. Dat uurtje, met de zon op haar scherpst, heeft dan ook gezorgd voor een lichtelijk verbrande rug. Gelukkig viel het mee en was het de dag erna al lekker bruin. Donderdagavond had ik nog een volleybaltraining. Dit was eigenlijk niet te doen, omdat het zo warm was!

Vrijdag had ik spierpijn, haha. Ik had al een poosje niet getraind en dus voelde ik dat wel even. Vrijdag was het trouwens nog warmer dan donderdag, 32 graden wel te verstaan. Man, wat een hitte. Ik heb 's ochtends lekker op mijn balkon gelegen, zolang de zon daar was, tot ongeveer half 1. Daarna heb ik nog weer wat geleerd en 's avonds hadden we een oefenwedstrijd.

Dit natuurlijk allemaal, omdat we na Hemelvaart, 23 en 24 mei, naar Orléans gaan voor de finales van de nationale universiteitscompetitie. Daar heb ik zeer veel zin in, lekker twee dagen lang wedstrijden spelen!

Ik wil Herma nog bedanken voor de lieve kaartjes die ze me gestuurd heeft. Ik heb ze allemaal alweer open gemaakt, behalve die laatste natuurlijk! ;)

Gisteren is het weer wel omgeslagen en was het ineens 13 graden kouder en grijs. Maar ik wou toch studeren, dus dat was niet erg. Vandaag hadden we weer een strakblauwe lucht en een lekker zonnetje. De wind was nog wel een beetje fris, maar het was lekker in ieder geval!

Aankomende dinsdag heb ik een tentamen en woensdag vlieg ik dus naar Brussel, om daar de trein naar Verviers te pakken en daar opgehaald te worden om naar Spa te gaan. Het wordt niet erg lekker weer, maar het wordt sowieso gezellig!

Afgelopen maand heb ik trouwens alleen gewoond. Pierre, mijn huisgenoot, was naar zijn ouders om zich voor te bereiden op zijn examens en hij is net weer terug gekomen. Beetje jammer wel, want ik vond het eigenlijk stiekem wel lekker om alleen te wonen, haha.

Nou, weer bedankt voor het lezen en tot over twee weken dan.
Ik houd jullie op de hoogte. Liefs, Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 28 Nov. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 20307

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 06 Juni 2012

Op Erasmus naar Lyon

Landen bezocht: