Regen en koud. - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Esther Kouwenhoven - WaarBenJij.nu Regen en koud. - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Esther Kouwenhoven - WaarBenJij.nu

Regen en koud.

Door: kouwenhovenesther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 April 2012 | Frankrijk, Lyon

Hallo allemaal! Ik vrees dat dit mijn kortste verhaaltje ooit gaat worden, want het heeft hier de afgelopen tijd echt alleen maar geregend, dus ik heb niet veel ondernomen. Ook was het vakantie, dus ik heb geen college's gehad.
Maandag ben ik even naar het winkelcentrum geweest en heb ik een beetje rondgekeken en nieuwe schoenen gekocht.
Dinsdag heb ik echt niks uitgevoerd, omdat het gewoon de hele dag geregend heeft. Ik ben lekker binnen gebleven, een beetje gestudeerd en een film gekeken.
Woensdag was eigenlijk een herhaling van dinsdag, haha.
Donderdag regende het weer en oh, ik word het nu echt een beetje zat. Ik had die dag wel afgesproken met een Zweeds en een Fins meisje om even koffie te gaan drinken, dus ben er toen wel even uit geweest.
Vrijdag was het wonder boven wonder wel lekker weer en heb ik overdag gestudeerd en ook een hele lange wandeling gemaakt met Justin uit Californië. Dat was echt heel erg leuk en interessant, aangezien zijn thuis zo ongelofelijk verschilt van mijn thuis. Hij woont gewoon op de plek die wij kennen van films en tv-series. Ik vond het echt heel leuk om met hem te praten. 's Avonds ben ik met Lauren, de Amerikaanse Evelyn, de Engelse Ntianu en de Engelse Chris bij de Engelse Jim wezen eten. Dat was erg gezellig en supergoed voor mijn Engels uiteraard. Ik kon niet de hele avond blijven, aangezien ik Charlotte ging ophalen van het station!
Zij is zaterdag en zondag hier geweest en vanochtend is ze weer terug gegaan naar Utrecht. Ik vond het erg jammer voor haar, maar het weer zat echt niet mee. We hebben zaterdag nog wel een beetje kunnen rondlopen, omdat het droog was maar wel erg koud. Zaterdagavond begon het te regenen en dat is vanochtend pas weer opgehouden, dus helaas hebben we erg veel binnen moeten zitten. Uiteraard hebben we het wel heel erg gezellig gehad en vond ik het ook leuk om weer Nederlands te praten. En ik ben weer helemaal op de hoogte van wat er thuis gebeurd.
Vanochtend zijn we om 5 uur(!) opgestaan, zodat zij op tijd haar vliegtuig kon halen. Ik ben daarna toch echt weer even naar bed gegaan, haha. Daarna heb ik weer even gestudeerd en zo meteen heb ik eindelijk weer eens een volleybaltraining, waar ik erg veel zin in heb.
Ik ben van plan om deze week even lekker veel te studeren, want ik wil graag begin juni terug naar Nederland, wat voor de herkansingen is. Dus het zou fijn zijn als ik alles in één keer haal.
Oh ja, vanaf volgende week maandag wordt het weer hier weer geniaal, het schijnt 25 graden te worden met lekker veel zon, dus daar kijk ik erg naar uit!
Bedankt voor het lezen, ik houd jullie op de hoogte. Liefs Esther.

  • 17 April 2012 - 13:24

    Mar:

    Lieve Esther, wat fijn dat je bij iedere naam vertelt waar ze vandaan komen! Dan volg ik het nog een beetje ;) Kom je echt in juni alweer terug??!! Ik trakteer op MCdonalds als je terug bent!! Veel plezier nog en mijn brief is onderweg! Tot snel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 28 Nov. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 20330

Voorgaande reizen:

13 Januari 2012 - 06 Juni 2012

Op Erasmus naar Lyon

Landen bezocht: